خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار گیلان خبر داد:

سهم ۱۳۰ میلیارد تومانی گیلان از اعتبارات حوزه مدیریت پسماند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۳۹

معاون عمرانی استاندار گیلان از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینه مدیریت پسماند به سه استان شمالی خبر داد و گفت: سهم گیلان ۱۳۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اوسط اکبری مقدم در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان رودسر، اظهار کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه در حوزه مدیریت پسماند به استان‌های اختصاص داده شده است.

وی به سهم ۱۳۰ میلیارد تومانی استان گیلان از این اعتبار اشاره کرد و گفت: قطعاً با این میزان اعتبار اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت پسماند استان گیلان رخ خواهد داد.

وی با اشاره به پروژه ساخت سد پلرود رودسر و با بیان اینکه این در حال حاضر این پروژه از پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصدی برخوردار است، افزود: برای تکمیل این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است و ضمن اینکه ۷۰ میلیارد تومان هم جز مطالبات پیمانکار است.

معاون عمرانی استانداری گیلان ادامه داد: در استان گیلان چهار هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد که در شرایط کنونی نمی‌توان با منابع محدود آنها را به سر انجام رساند.

اکبری مقدم همچنین به ۱۱ کیلومتر پروژه باقی مانده آزاد راه قزوین -رشت اشاره و تصریح کرد: سه کیلومتر پروژه انجام شده و برای هشت کیلومتر باقی مانده بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به موضوع طرح جامع تفضیلی شهرها، اظهار کرد: معتقدم شهرداران بدون داشتن طرح جامع نمی‌توانند گام‌های خوبی برای توسعه بردارند اما در حوزه این طرح باید از نگاه تخصصی تمام زوایا بررسی و سپس قضاوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز