خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تاکید کرد:

لزوم تخصیص اعتبار برای المان‌سازی شهدای گمنام از سوی نهادهای مرتبط

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۰۵

شهردار رشت در بازدید از مزار شهدای گمنام بر لزوم تخصیص اعتبارات برای المان سازی شهدای گمنام از سوی نهادهای مرتبط تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج محمدی در بازدید از مزار شهدای گمنام واقع در منطقه مسکن‌مهر برای ساخت یادمان و المان بر مزار این جان برکفان اظهار کرد: طرح المان سازی مقبره شهدای گمنام از دو سال پیش به تصویب مسئولان وقت رسید.

حاج محمدی با بیان اینکه شهرداری رشت بر اساس برنامه های از پیش تعریف شده، خواستار ساخت اثر ماندگار معماری در قبور شهدای گمنام آرمیده در بوستان‌ملت‌و مسکن‌مهر شده است، گفت: این المان ها باید متناسب با شأن شهدا، اقلیم شهر و محیط پیرامونی آرامگاه ساخته شوند.

وی برآوردهای معماری، هزینه ای و زمانی طرح را از ضروریات این بازدید خواند و بر لزوم تخصیص اعتبارات‌مورد نظر برای اجرای این طرح در شورای برنامه ریزی شهرستان رشت، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، تاکید کرد.

شهردار رشت همچنین گفت: اجرای طرح عامه پسند و متناسب با شأنیت شهدای گمنام در اولویت المان سازی قرار دارد.

حاج محمدی افزود: قابلیت اجرایی این طرح از اولویت‌های دیگر است تا نیمه کاره ماندن آن موجب شرمندگی مسئولان نزد شهدا نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز