خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد:

اعلام ویژه برنامه‌های نیمه شعبان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۸۴۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد: آذین بندی خانه و اماکن عمومی، توزیع مواد غذایی بین نیازمندان و نذر نان مهمترین برنامه های نیمه شعبان است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل تبلیغات اسلامی‌گیلان گفت: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت تجمعات قرار است میادین شهر و خانه ها چراغانی و آذین بندی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی افزود : همچنین در روز میلاد امام زمان (عج ) 4 هزار بسته غذای گرم و هزار و 805 بسته مواد غذایی شامل گوشت، مرغ ، روغن ، زب گوجه و ماکارونی در بین اقشار کم درآمد استان توزیع شود.

وی گفت: راه‌اندازی پویش نذر نان در نیمه شعبان و توزیع رایگان نان در بین اقشار کم درآمد از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان امسال در گیلان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین به اجرای طرح مرا دریاب اشاره و افزود : به مناسبت میلاد امام زمان (عج ) قرار است دعای فرج و استغاثه از شبکه 3 پخش زنده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی همچنین به زحمات طلاب در کنار کادر درمانی برای مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود : 236 نفر از طلاب در کنار کادر درمانی در التیام آلام خانواده های عزادار و برگزاری آیین تدفین مشارکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز