خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی:

برای تحقق شعار "جهش تولید" از ظرفیت جوانان بهره گیری شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۶۹

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جوان مظهر توانمندی، پویایی و سرزندگی و ابتکار در امور است، گفت: باید از این پتانسیل برای تحقق شعار «جهش تولید» استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت،آیت الله رسول فلاحتی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: «جوان» مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می‌تواند افتخار آفرین و شگفتی ساز باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین خواهد کرد، تأکید کرد: با بهره گیری از این ظرفیت عظیم که به تعبیر مقام معظم رهبری «موتور محرکه نظام» هستند، می‌توان در عرصه‌ها و میادین مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران به رشد و شکوفایی چشمگیری دست یافت.

وی در ادامه ضمن تبریک یازدهم شعبان المعظم فرخنده سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به ویژه آن دسته از جوانان مؤمن و انقلابی که این روزها در قالب گروه‌های جهادی، در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار گرفته‌اند، افزود: برای همه این آینده سازان عزیز ایران اسلامی از درگاه پروردگار سبحان، موفقیت و سربلندی روزافزون مسئلت دارم.

آیت الله فلاحتی اظهار کرد: در سالی که به عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده است، با همت جوانان غیور و برومند این استان، زمینه‌های پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر استان گیلان در عرصه‌های مختلف را بیش از پیش شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز