خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

ضرورت توجه به اولویت‌ها در اجرای طرح‌های هادی/ اجرای برنامه در روستا نیاز به فرهنگ سازی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۳۶۳

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اجرای برنامه در روستاها نیازمند فرهنگ سازی است ضمن اینکه در اجرای طرح های هادی باید به اولویت ها توجه شود.

به گزارش ایلنا از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد اقامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره اینکه حساب ۱۰۰ از جمله یادگارهای امام راحل است اظهار کرد: اقامه نمازجمعه، تشکیل سپاه و بسیج از دیگر یادگارهای امام(ره) در راستای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود.

وی، فعالیت سازمان هایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نیازمند افرادی دارای ویژگی علمی، پخته و با سابقه کار میدانی عنوان کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت های بسیار موثری در کشور انجام داده است.

امام جمعه رشت با قدردانی از همه کسانی که کار جهادی می کنند، تصریح کرد: اجرای برنامه در روستاها نیازمند فرهنگ سازی است ضمن اینکه در اجرای طرح های هادی باید به اولویت ها توجه شود.

آیت الله فلاحتی اجرای طرح هادی را به نفع مردم دانست و بیان کرد: بعضی از روستاهای گیلان تاریخی هستند و در اجرای طرح هادی باید به ویژگی آنها توجه شود.

وی با بیان اینکه روستاهای گیلان مورد تهاجم برخی سرمایه داران مرفه بی درد شده است، خاطرنشان کرد: برخی از سرمایه داران با ویلاسازی در روستاها می خواهند برای استان دردسر ایجاد کنند و باید با این افراد برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نامگذاری جهش تولید توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذارانی که بخواهند در راستای تولید ورود کنند، استقبال می کنیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر فرهنگ سازی مقاوم سازی مسکن برای مردم، اظهار کرد: در اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی باید محکم کاری را جدی بگیرید زیرا محکم کاری موجب دعاگویی مردم نسبت به مسئولان می شود.

وی، داشتن سعه صدر توسط متولیان امر را مهم خواند و بیان کرد: آرزوی توفیق و موفقیت برای تمام مسئولان و دست اندرکاران را دارم.

اتمام مقاوم سازی مسکن روستاهای گیلان تا سال ۱۴۰۱

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور ساخت و مقاوم سازی مسکن را از فعالیت های این سازمان عنوان کرد و گفت: امسال تولید و مقاوم سازی مسکن در روستاهای استان را ادامه می دهیم.

محمد اکبرزاده به مقاوم سازی ۲۰۰ هزار مسکن در کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه گیلان رتبه نخست مقاوم سازی در کشور را کسب کرده، امسال مقاوم سازی ۱۵ هزار مسکن روستایی در این استان در دستور کار است.

وی از مقاوم سازی سالانه ۱۰ هزار مسکن روستایی در ۱۴ سال گذشته در گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ به هدف مقاوم سازی مسکن روستایی در استان می رسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه متولی مقاوم سازی مسکن شهری در استان شدیم، بیان کرد: اسفندماه سال گذشته تفاهمنامه مقاوم سازی تعداد یک هزار و ۷۶۰ واحد مسکونی شهری را با مسکن راه و شهرسازی گیلان منعقد کردیم.

اکبرزاده به ارتقای شاخص طرح های هادی روستای گیلان به ۴۶ درصد اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۲ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم و تعداد ۹۰۰ روستا در شاخص برخورداری قرار گرفتند.

در جلسه مذکور، حجت الاسلام امیر پوررمضانی به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معارفه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز