خبرگزاری کار ایران

اکبری مطرح کرد:

لزوم تسریع در بهره برداری از پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۱۷

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در بازدید مشترکی که به اتفاق فرماندار و شهردار رشت از پروژه احداث تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان صورت پذیرفت، بر لزوم تسریع در روند اجرایی و بهره برداری از این پروژه تاکید کرد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به اتفاق میرشمس مومنی زاده فرماندار و ناصر حاج محمدی شهردار رشت از روند اجرایی پروژه احداث تصفیه خانه شیرابه زباله در سایت سراوان رشت بازدید و بر لزوم تسریع در اجراء و بهره برداری از این پروژه تاکید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت پذیرفته در راستای احداث این پروژه، تاکید کرد: با توجه به اهمیت بالای این پروژه به لحاظ زیست محیطی و جلوگیری از آلوده شدن آبهای سطحی و زیرسطحی منطقه، انتظار می رود هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از این پروژه و رفع بخشی از مشکلات سایت دفن زباله سراوان باشیم.

گفتنی است روزانه بالغ بر 350 هزار لیتر شیرابه در سایت دفن زباله سراوان تولید می‌شود که با راه اندازی پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان، بخش اعظمی از این مشکل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز