خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

پایبندی ملت آگاه و مقاوم ایران به آرمان‌های جمهوری‌اسلامی پس از گذشت ۴۱ سال

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۰۰

استاندار گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از ایدئولوژی توحیدی و بر اساس آراء و مشارکت مردم است، گفت: مردم آگاه کشورمان علیرغم وجود فراز و نشیب‌های مختلف و دشواری‌های گوناگون در ۴۱ سال گذشته ، به آرمان‌های نظام مردم سالار دینی خود پایبند هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع با اشاره به دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی گفت: در بیشتر مکاتب و اندیشه‌های سیاسی دنیا در دوره معاصر، انقلاب ها به لحاظ شاخص کامل بودن از نظر میزان حضور و مشارکت مردم در شکل‌گیری آن، درجه بندی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ میزان حضور و مشارکت مردم در خلق و استمرار آن، از انقلاب های مهم و کامل ترین های انقلاب های دنیا محسوب می‌شود.

 نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم کامل بودن انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا ، میزان حضور مردم در رفراندومی است که در یازدهم و دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ برگزار و 98 و دو دهم درصد مردم کشورمان به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از ایدئولوژی توحیدی، برمبنای دین مبین اسلام و احترام به همه ادیان الهی و براساس آراء مشارکت مردم است.

استاندار گیلان به پایبندی مردم آگاه به آرمان های انقلاب و نظام مردم سالاری دینی علیرغم فراز و نشیب ها و مشکلات اشاره و اضافه کرد: در راستای اعتلای ایران نیز همیشه این ملت بزرگ در همه صحنه ها حضوری فعال داشته و از خدمتگزاران خود حمایت و پشتیبانی کرده اند و موجبات سربلندی را فراهم کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز