خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت مطرح کرد:

تداوم گندزدایی‌معابر و اماکن عمومی با استفاده از همه امکانات در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۲۸

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت گفت: طرح گندزدایی معابر و اماکن عمومی با استفاده از همه ظرفیت های موجود ادارات و بخش خصوصی به صورت مستمر در سطح شهرستان تداوم می یابد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد علی ویشکائی در جلسه کمیته مقابله با کرونا و گندزدایی محیطی شهرستان رشت با تاکید بر اهمیت ضدعفونی معابر و محیط های اداری در جهت کنترل ویروس کرونا، تصریح کرد: در همین راستا کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه هایی که امکان استفاده از ظرفیت آنها جهت ضدعفونی معابر و اماکن عمومی وجود دارد، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند ضد عفونی معابر و اماکن عمومی باید به صورت مستمر اجرا و پیگیری شود، افزود: انتظار می رود بخشداران نیز با استفاده از ظرفیت جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رشت با تقدیر از تلاش همه کسانی که در جهت مقابله با شیوع کرونا فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: به طور ویژه باید سپاسگزار زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی باشیم که به صورت شبانه روزی در این راستا اقدام کرده اند.

ویشکائی با بیان اینکه به طور قطع گندزدایی فضاهای ادارت، معابر و اماکن عمومی در کاهش میزان شیوع بیماری موثر است، افزود: بخشداران از همه ظرفیت ها و امکانات بخش خود در جهت اجرای مستمر این طرح بهره بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز