خبرگزاری کار ایران

فرزام صفت عنوان کرد:

تامین الکل مورد نیاز واحد‌های تولیدی اولویت اصلی است

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۲۷

رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مدیریت بیماری کرونا گیلان با اشاره به اینکه نیاز واحدهای تولیدی استان به الکل بیشتر از تولید آن است، گفت: تامین الکل مورد نیاز واحد‌های تولیدی، اولویت اصلی روزهای آتی است.

به گزارش ایلنا از رشت، آرش فرزام صفت در یازدهمین جلسه کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مدیریت بیماری کرونای استان ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تولید و توزیع اقلام بهداشتی، با اشاره به اینکه در حال حاضر واحد‌های تولیدی با مشکل کمبود الکل مواجه هستند ، خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای جبران کاستی ها شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: در حال حاضر استان روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل تولید می‌کند اما نیاز واحد‌های تولیدی استان حدود ۲۵ هزار لیتر است که برای تامین نیاز واحدها برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

فرزام صفت با بیان اینکه میوه شب عید همچنان در مراکز توزیع استان در حال توزیع است گفت: بیش از ۱۰۰ تن میوه شب عید استان در زمان حاضر در مراکز مشخص شده تعاون روستایی و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، توزیع شده و با کاهش قیمت صورت گرفته امیدواریم استقبال مناسب از سوی شهروندان انجام شود.

وی همچنین از پهلوگیری کشتی چهارهزار تنی گندم در بندر انزلی خبر داد و افزود: در حال حاضر ذخیره گندم استان مطلوب و از آن مهم تر کیفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز