خبرگزاری کار ایران

اجرای رزمایش «شهدای عرصه سلامت» در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۲۰

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: رزمایش «شهدای عرصه سلامت» در روزهای ۵ تا ۷ فروردین در استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ بهروز دولتی با اشاره به اینکه رزمایش پاکسازی، بهداشتی و درمانی با عنوان «رزمایش شهدای عرصه سلامت» در گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رزمایش با دستور فرماندهی کل و فرماندهی نیروی زمینی سپاه در پی دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان افزود: این رزمایش با محوریت قرارگاه غدیر شمال نیروی زمینی سپاه و با مشارکت تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک و لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اجرا می‌شود.

دولتی با اشاره به حضور تیم‌های جنگ نوین لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و نیم نیرو مخصوص میرزا کوچک در رزمایش «شهدای عرصه سلامت»، گفت: افزایش روحیه عمومی مردم و تمرین اقدامات پدافند بیولوژیک از جمله اهداف این رزمایش است.

وی با بیان اینکه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک از نخستین روزهای شیوع کرونا اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس رو آغاز کرده است، تصریح کرد: رزمایش شهدای عرصه سلامت در شهر رشت و همچنین محدوده جغرافیایی تحت فعالیت تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک انجام می‌شود.

سرهنگ دولتی در ادامه با تشریح اقدامات لازم‌الاجرا در رزمایش شهدای عرصه سلامت، بیان کرد: پاکسازی اماکن و معابر عمومی، رفع آلودگی اماکن حساس شهر، ایزوله کردن محل قرنطینه بیماران کرونایی و انتقال بیماران به کمک بهداری سپاه قدس گیلان از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز