خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد:

تعطیلی مراکز تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۳۹

در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حسب تاکید ریاست جمهوری و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از این بیماری‌مراکز خرید شامل مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری شامل اقامتی، پذیرایی و آکواریوم در منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حسب‌تاکید ریاست‌جمهوری و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از این بیماری مراکز خرید شامل مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری شامل اقامتی، پذیرایی و آکواریوم در منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین ماه تعطیل است.

مهدی کاظمیان افزود: بدیهی است فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت ها، داروخانه‌ها و نانوایی ها در خارج از فاز تجارت و گردشگری بر اساس نظارت مدیریت بازرگانی سازمان فعالیت خواهند داشت.

وی یادآور شد: آن دسته از فروشگاه‌های مواد غذایی داخل فاز تجارت و گردشگری که تاریخ انقضای مصرف مواد غذایی آنان در یک ماه آتی است، لیست موجودی خود را به مدیریت غذا و داروی سازمان ارایه کنند.

گفتنی است این تصمیم بنا به ضرورت شکستن زنجیره انتقال ویروس این بیماری بوده و هر گونه تصمیمات بعدی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز