خبرگزاری کار ایران

بهبودی خبر داد:

اهدای یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی رشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۲۶۲

رئیس هیات مدیره مجمع خیران سلامت گیلان گفت: خیّران سلامت گیلان یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی رشت اهداء کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات مدیره مجمع خیران سلامت گیلان گفت: با کمک‌های خیران سلامت ساکن ایران و خارج، یک دستگاه آمبولانس بیمار بر، به ارزش 130 میلیون تومان خریداری و در اختیار بیمارستان رازی رشت قرار گرفت.

 بهبودی افزود: مجمع خیران سلامت گیلان از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون 2 میلیارد تومان برای خرید اقلام بهداشتی و تجهیزات و پزشکی به بیمارستانهای استان اهداء کرده است.

وی اعلام کرد: تاکنون 3 میلیارد تومان از خیّران ایرانی و خارجی از جمله خیران کشورهای کانادا، استرالیا، آلمان و اتریش جمع آوری شده است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیّران سلامت گیلان افزود: با جمع آوری این میزان کمک‌ها 30 دستگاه کمک تنفسی، اکوکاردوگرافی، رادیولوژی دیجیتال پرتابل، دستگاه تزریق دارو، پایه سرم، کپسول های اکسیژن، دستگاه اکو قلب و لباس‌های حفاظتی، دستکش، ماسک مواد شوینده، ژل و محلول ضدعفونی و تغذیه کادر درمان خریداری و در اختیار بیمارستان‌های مختلف استان قرار گرفت.

 بهبودی اعلام کرد: خیّران می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰ و شماره حساب ۶۹۸۷۰۱۸۴۷ به مجمع خیّران سلامت گیلان واریز و یا برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای۰۹۱۱۳۳۴۰۹۷۶، ۰۹۱۱۳۳۲۴۱۴۵، ۰۹۱۱۱۳۱۷۳۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز