خبرگزاری کار ایران

به همت جوانان گیلانی مقیم تهران صورت گرفت؛

توزیع محلول ضدعفونی‌رایگان بین‌مراکز بازتوانی و درمان آسیب‌دیدگان اجتماعی سطح گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۵۵۹

به همت تعدادی از جوانان گیلانی مقیم تهران تعداد ۹۰ لیتر محلول ضدعفونی دست بصورت رایگان در بین مراکز بازتوانی و درمان آسیب دیدگان اجتماعی سطح استان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، به همت تعدادی از جوانان گیلانی مقیم تهران با همکاری جواد اسماعیل پور عضو انجمن علمی مددکاران اجتماعی کشور تعداد ۹۰ لیتر محلول ضدعفونی دست بصورت رایگان در بین مراکز بازتوانی و درمان آسیب دیدگان اجتماعی سطح استان توزیع شد.

همزمان با گسترش بیماری آنفلوآنزا کرونا در گیلان و نگرانی از شیوع این بیماری در مراکز و مجتمع های نگهداری و درمانی و بازتوانی تحت نظارت سازمان بهزیستی، طبق گزارشات واصله این مراکز در طی روزهای گذشته ضمن اعلام آمادگی کامل در رعایت بهداشت و گندزدایی مراکز و آموزش های لازم  تا این لحظه علیرغم کمبود مایع ضدعفونی و ماسک و دستکش با حداقل امکانات در حال ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی و گروه‌های در معرض خطر هستند.
 
از این رو ضمن تکریم اینگونه اقدامات ارزشمند و خداپسندانه در اهدای هدفمند لوازم و تجهیزات بهداشتی توسط افراد نیکوکار به این مراکز امیدواریم شاهد اقداماتی ازین دست در روزهای آتی باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز