خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبرداد:

آغاز ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۳۳

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت : ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان امروز گفت: متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 امروز 19اسفند تا ساعت 24 سه‌شنبه 20 اسفند با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir بدون محدودیت در ظرفیت در این طرح ثبت نام کنند.

ماکان پدرام افزود : بعد از پایان مهلت ثبت نام و متقاضیان نهایی بر اساس شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج  انتخاب و اولویت بندی می شوند.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار شیوع ویروس کرونا متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند بدون مراجعه به کافی نت ها و در منزل با تلفن همراه و یا رایانه های شخصی ثبت نام کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: قبل از این بعد از تکمیل ظرفیت سایت بسته می شد که اکنون این شرایط وجود ندارد و تمام متقاضیان مسکن با داشتن شروط تاهل، عدم استفاده از تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن، عدم مالکیت زمین و واحد مسکونی و همچنین سبز بودن فرم ج می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

ماکان پدرام افزود : افرادی که در مرحله اول ثبت نام کردند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند می توانند در مرحله دوم ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد : همچنین متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت ‌نام مجدد ندارند و در فرآیند قبلی ثبت‌ نام طرح ملی مسکن قرار می‌ گیرند.

شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌ نام در مرحله دوم در  گیلان رشت ، بندر انزلی، رودسر، صومعه سرا، لنگرود، تالش، کیاشهر، منجیل، مرجقل، شفت، شاندرمن و ماسال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز