خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان خبر داد:

فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های سپاه گیلان در ۷ شهرستان استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۳۵

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از فعالیت شبانه روزی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، آستارا و فومن خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش‌های معاونت بهداشت و درمان این نهاد، درمانگاه‌های سپاه گیلان در ۷ شهرستان استان به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه در شهر رشت از هفته گذشته ابراز داشت: از امروز درمانگاه‌های سپاه گیلان در شهرستان‌ها رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌ اشرفیه، آستارا و فومن نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های شمال تامین شده و پزشکان و پرستاران آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف استان گیلان هستند.
 
اسماعیلی با تاکید بر اینکه سپاه برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم آمادگی کامل دارد صریح کرد: بسیجیان و پاسداران سپاه گیلان از تمام ظرفیت خود بهره‌ گرفته‌اند تا سلامت و آرامش را به مردم گیلان هدیه کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز