خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار از انبار محموله بهداشتی ارسالی به گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۱۰

نماینده عالی دولت در گیلان از انبار محموله بهداشتی ارسال شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع از انبار محموله بهداشتی ارسال شده از سوی وزارت بهداشت به گیلان به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا بازدید کرد.

این اقلام‌حسب درخواست‌دانشگاه علوم‌پزشکی‌گیلان و پیگیری‌های‌استاندار، رسیده و شامل تخت بیمارستانی، انواع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و لباس بوده که برای تامین نیازهای کادر درمانی و پرستاران درنظر گرفته شده است.

ارسال محموله بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به استان گیلان جهت مقابله با گسترش ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با ارائه این اطمینان به جامعه پزشکی برای رفع نگرانی آنان در خصوص ملزومات بهداشتی، از مساعدت های رئیس سازمان برنامه و بودجه قدردانی و خاطرنشان کرد: طبق وعده معاون رئیس جمهوری؛ 28 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان برای صیانت از سلامت هموطنان داده شده و سازمان برنامه و بودجه در راستای سیاست دولت، اعلام کرده که نسبت به تامین اعتبار لازم جهت صیانت از سلامت مردم و پیشگیری از بیماری اهتمام دارد.

ارسلان زارع ادامه داد: هر بیماری دوره‌ای دارد که روند آن؛ آغاز، اوج، کنترل، سیر نزولی و خاتمه است و مسلما تلاش دست اندرکاران عرصه سلامت و درمان اعم از دولتی و بخش خصوصی همراه با مشارکت مردم عزیز نتیجه بخش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز