خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تأکید کرد:

اجرای پروژه های توسعه محور با رویکرد حفظ محیط زیست دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۸۳۴

استاندار گیلان گفت: راهبرد ما این است در اجرای پروژه های توسعه محور استان، محیط زیست و مواهب طبیعی خدادای، حفظ و صیانت شود.

به گزارش‌ایلنا از رشت، ارسلان زارع در جلسه معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست گیلان که احمدرضا لاهیجان زاده معاون محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز حضور داشت؛ با تصریح اینکه محیط زیست و حفاظت از آن رکن اساسی همه برنامه های توسعه استان است، افزود: همواره تأکید کرده ام که برخی مسائل گیلان از جمله پسماند، مسئله اول است و نگرش اجتماعی مردم نیز مبتنی بر این موضوع است.

استاندار گیلان موضوع پسماند و مشکلات تالاب انزلی را مسئله ای مهم، ملی و بین المللی خواند و تأکید کرد که مدیرکل محیط زیست استان باید برای ساماندهی آنها، نقش آفرینی موثری ایفا کند.

 زارع با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها گفت: از ظرفیت فعالان زیست محیطی و سازمان های مردم نهاد فعال در این بخش باید بدرستی و شایستگی استفاده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: بارها تأکید کرده‌ام نگاه ما در پیشرفت استان و کشور بر مبنای توسعه پایدار با حفظ محیط زیست است و می‌کوشیم پروژه‌های عمرانی با حفاظت و صیانت از مواهب طبیعی خدادادی، به پیش رود.

در خاتمه این جلسه با قدردانی از زحمات قربانعلی محمدپور، ساسان کفایی به عنوان مدیرکل جدید حفاظ محیط زیست گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز