خبرگزاری کار ایران

معاون میراث‌فرهنگی گیلان خبر داد:

صدور موافقت اصولی برای 5 پروژه‌ گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۸۵

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از صدور موافقت اصولی برای 5 پروژه‌ گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری و متقاضی صدور موافقت اصولی استان گیلان در معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان برگزار شد. 

رضا حسن پور معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: در این جلسه 9 طرح متقاضی سرمایه‌گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت که با اجرای 5 طرح گردشگری و سرمایه‌گذاری در سطح استان موافقت شد.

حسن‌پور افزود: این طرح‌ها شامل دو واحد هتل، دو واحد مجتمع گردشگری‌ و یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های اداره‌کل گیلان است که در این راستا، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 88 موافقت اصولی با برآورد حجم سرمایه‌گذاری 590میلیارد ریال به‌منظور احداث و اجرای پروژه‌های گردشگری همچون واحدهای بوم‌گردی، هتل، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، سفره خانه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها و مراکز تفریحی و گردشگری صادر شده است که این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز