خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک افتخاری به خلیل بهروزی فر؛

نماینده منتخب را در همه امور یاری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۷۱

نماینده کنونی فومن و شفت که با نظر شورای نگهبان فرصت حضور در انتخابات را پیدا نکرده بود با صدور پیامی پیروزی خلیل بهروزی فر در انتخابات مجلس را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام محمد افتخاری در متن پیام تبریک خود آورده است:

با سپاس به پیشگاه ایزد منان و ستایش مردمی غیور و هوشیار و تبریک رویداد مهم ۲ اسفند ۱۳۹۸ به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به مردم سرافراز که با حضور شورانگیز خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، عزت ملی کشور را تأمین نمودند، انتخاب جنابعالی را در این رخداد باشکوه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در شرایطی که در صحنه بین‌المللی، کشور عزیزمان تحت ظالمانه ترین تحریم ها و تروریسم اقتصادی است، حضور غیرتمندانه و سخاوتمندانه ملت بزرگ ایران، حکایت از بینش و بصیرت تحسین برانگیزی دارد که قطعاً نقشی اساسی و مهم در پایداری امنیت ایران اسلامی خواهد داشت.

این موفقیت غرورآفرین ملت عزیز میسر نمی‌گشت جز با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و اینک در تعهد نمایندگان جدید و منتخب مردم است که به پاس این حماسه افتخارآفرین ملت، مطالبات بر حق مردم عزیز را در اولویت تدابیر خویش قرار دهند.

بر این باورم با اعتماد و باور به جوانان متخصص و متعهد و مردمان غیور این دو شهرستان و احترام به سلایق و علایق گوناگون می‌توان همه قله های افتخار را فتح کرد و توسعه دو شهرستان فومن و شفت را در تداوم مسیری که طی دوره ۴ ساله گذشته، احیاء و ریل گذاری شده است به سرمنزل مقصود رساند.

از همه علاقمندان به شکوفایی و سربلندی شهرستان‌های فومن و شفت انتظار دارم که در تمام فرصت ها نماینده منتخب را برای پیشبرد هر چه بهتر امور یاری رسانند و بنده نیز برای اعتلای شهرستانهای فومن و شفت و خدمت به مردمان قدرشناس این دیار، از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

بار دیگر در برابر دریای عظمت این مردم بی نظیر و جوانان پرشور که در طی این مدت ۴ ساله از اینجانب حمایت همه جانبه نمودند و به ویژه در مدت اخیر، هم در کنارم بودند و هم پیگیر وضعیت نهایی حضور در عرصه انتخابات بودند، سر تعظیم فرود می آورم و مراتب سپاسگزاری ام را اعلام می کنم.

در پایان از تمامی مسئولین ذیربط اعم از فرمانداران و بخشداران و کلیه عوامل وزارت کشور، هیئت های نظارت و اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

از حضرت باریتعالی، عزت، رفاه و سلامت همه مردم و خدمتگزاران راستین نظام مقدس اسلامی را در سایه عنایات امام عصر (عج) مسئلت دارم.

گفتنی است خلیل بهروزی فر با اختلاف بیش از ۱۹ هزار رای توانست ناصر عاشوری را شکست دهد و وارد بهارستان شود. خلیل بهروزی فر ۴۷۸۵۱ و ناصر عاشوری ۲۷۹۷۳ به دست آورده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز