خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

فضای پرشور انتخاباتی همراه با رقابتی قانونی در شهرستان حاکم است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۷۴

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: فضای پرشور و نشاط انتخاباتی همراه با رقابتی سالم در چارچوب قانون در این شهرستان حاکم است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، اسماعیل میرغضنفری با اشاره به تأکیدات خداوند متعال مبنی بر اینکه موظف هستیم در تعیین سرنوشت خودمان دخالت داشته باشیم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از شرع مقدس اسلام و آموزه‌های دینی است، چارچوب و شاکله ای دارد و باید در آن مسیر حرکت کنیم.

وی نظام مردم سالاری دینی را یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: مردم می‌بایست در تعیین سرنوشت خودشان سهیم و نقش آفرین باشند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: فضای شور و نشاط همراه با رقابتی سالم در چارچوب قانون، عدالت و امانت داری از سوی مجریان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است.

وی رأی مردم را حق الناس دانست و گفت: در تلاش هستیم با جلب رضایت مردم بتوانیم رضایت حق تعالی را هم جلب کنیم.

به گفته میرغضنفری؛ مجموع شعبه های اخذ رأی این شهرستان 173 شعبه است که از این تعداد 58 شعبه شهری و 115 شعبه روستایی است ضمن آنکه 137 شعبه اخذ رأی ثابت و 36 شعبه سیار هستند.

شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز