خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

نقش فعالان فرهنگی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۷۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در نشست فعالان فرهنگی در دومین نشست انجمن ادبی شعر باران گفت: نقش فعالان فرهنگی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست ادبی انجمن شعر باران و هم اندیشی و شعرگویی چهره‌های فرهنگی در بخش خمام همزمان با دهه فجر به همت کتابداران کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام و با حضور جمعی از چهره های مطرح گیلانی چون تیمور گورگین، شاعر، طنز پرداز گیلکی و روزنامه نگار؛ محمد فارسی، از شعرای مطرح استان؛ وارش فومنی؛ مسعود ایمانی؛ نعمت آقاپور، مهرداد پیله ور و پیمان نوری از شعرای گیلانی؛ فاطمه ایمانی از نویسندگان استان؛ حجت انصافی، از هنرمندان شهرستان، اکبرپاک نیا، بازیگر تئاتر و تلویزیون و جمع کثیری از علاقمندان ‌به شعر و ادب فارسی و گیلکی در سالن اجتماعات این کتابخانه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ابتدای این نشست فرهنگی با بیان اینکه ارزش شعر و تاثیر آن بر تحولات اجتماعی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست، افزود: حوزه ادبی به ویژه شعر در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش غیر قابل انکاری داشته است.

پریسا کرمی با بیان اینکه شاعران با حمایت و بیان خود در به ثمر نشستن این انقلاب کمک‌های بسیاری کرده‌اند، افزود: همه اقشار مردم ایران به ویژه فعالان فرهنگی نیز در آن زمان تلاش کردند تا این اتفاق بزرگ فرهنگی در جامعه اسلامی رخ دهد.

کرمی با اشاره به اینکه حضور شاعران ادیبان فرهیختگان در کتابخانه های عمومی اتفاقی بسیار مبارکی است، گفت: امیدوارم که این اتفاق خوب فرهنگی ادامه دار باشد.

وی تاکید کرد: همه تلاش بنده و همکارانم در کتابخانه های عمومی استان گیلان این است که بتوانیم فضای مناسبی برای حضور فعالان فرهنگی و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا زمینه برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ملی در حوزه شعر و ادب در استان گیلان فراهم شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم از همسر شهید حمیدرضا صنعتی و دو عضو برتر کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام نیز تجلیل و لوح یادبود این نشست به وی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز