خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد:

بهره برداری از ۱۹۲ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶۳ میلیارد تومان در تالش

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۳۷

فرماندار تالش از افتتاح ۱۹۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران عزتمند شدند و توانستند روی پای خود بایستند و بدون توجه به تحریم های دشمنان در راه رساندن کشور به اوج قله های عزت و افتخار گام بردارند.

فرماندار تالش افزود : درخت انقلاب اسلامی در ایران به برکت خون شهدای این مرز و بوم رشد کرده و تنومند شده است.

وی از افتتاح ۱۹۲ پروژه در شهرستان تالش در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: از این میزان پروژه، ۳۳ طرح و ۱۵۹پروژه عمرانی است.

مهدوی گفت: این پروژه های عمرانی و عام‌المنفعه با صرف هزینه ای به مبلغ  ۶۳ میلیارد و ۲۸۵میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی از برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جشن های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بخش مرکزی و بخش های اسالم، حویق و کرگانرود برگزار می‌شود.

مهدوی از مسئولان ادارات خواست ارتباطات خود با رسانه ها را قوی تر کنند و از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای ارائه عملکرد در قالب مصاحبه در ایام الله دهه فجر استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز