خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت مطرح شد؛

موافقت با اهدای زمین ۶۰۰ متر مربعی به شرکت آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۸۱

در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای رشت در خصوص اهدای ۶۰۰ متر مربع زمین به شرکت آب و فاضلاب جهت پمپاژ فاضلاب به تصفیه خانه پس از بحث و بررسی، با این درخواست به شرط رعایت الزامات استانداردهای محیط زیستی، بو و صدا و همچنین پیش بینی مکانی در همان سازه برای هیات قایقرانی موافقت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، یکصد و بیست و پنجمین جلسه کمیسیون بودجه با حضور اعضا و مشاورین کمیسیون و مدیران شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد.

حجت جذب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه پیشنهاد حق الجلسه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسسون ماده ۷۷ بیان کرد: رقم فعلی که اعضای کمیسیون‌ها برای حضور در جلسات دریافت می‌کنند حتی از شهرهای دیگر استان بسیار پایین تر است.
 
وی افزود: در همین راستا پیشنهاد ارایه شده توسط وزارت کشور در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسسون ماده ۷۷ به ازای هر ۹۰ دقیقه حضور در جلسه به میزان یک چهلم و دبیران کمیسیون به میزان یک هشتادم حقوق شهردار  دریافت کنند.
 
همچنین در ادامه جلسه در خصوص اهدای ۶۰۰ متر مربع زمین به شرکت آب و فاضلاب جهت پمپاژ فاضلاب به تصفیه خانه پس از بحث و بررسی، با این درخواست به شرط رعایت الزامات استانداردهای محیط زیستی، بو و صدا و همچنین پیش بینی مکانی در همان سازه برای هیات قایقرانی موافقت شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز