خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

مشارکت 10 هزار نفر در برگزاری انتخابات نمایندگی مجلس رشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۷۹

فرماندار رشت گفت: 10 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در قالب 540 شعبه در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در ویژه برنامه انتخاباتی «با هم» ویژه ستاد انتخابات شهرستان رشت با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط حساس کشور و توطئه‌های شوم دشمنان، گفت: انتخابات نماد مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۴۰ سال از انقلاب گذشته و در این مدت هرگز و در هیچ شرایطی انتخابات تعطیل نشده است، اظهارداشت: انتخاب صحیح نقش به‌سزایی در تعیین سرنوشت کشور و مردم خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته از سوی ستاد انتخابات شهرستان در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و بی دغدغه، اذعان کرد: ۵۴۰ شعبه در شهرستان رشت جهت اخذ آرا مردم تعیین شده است. 

مومنی زاده با بیان اینکه هفت کمیته در قالب ستاد انتخابات شهرستان رشت، برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات را عهده دار  است، افزود: در مجموع ۱۰هزار نفر عوامل اجرایی جهت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت، فعال هستند.

وی با تاکید بر لزوم قانونمداری و پرهیز کاندیداها از تخریب و توهین به یکدیگر،  خطاب به آنان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه امور خویش قرار داده و با پرهیز از هر گونه حاشیه، برنامه‌هایشان را به مردم ارائه دهند.  

فرماندار رشت با بیان اینکه انتخابات عرصه بسیار مهم و به‌نوعی تعیین سرنوشت مردم است، تاکید کرد: فرد فرد مردم تاثیر بسزایی در انتخابات داشته و از همه می خواهم در انتخابات مشارکت داشته و چهره های توانمند و انقلابی را با آگاهی انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز