خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان خبر داد :

اجرای سر دهنه سازی شیرتر و پاسکه نهر درفومن

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۸۳

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از اجرای تعدادی از سر دهنه‌های تخریب شده در سیلاب های اخیر در شهرستان فومن خبر داد .

به گزارش ایلنا از فومن، وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از اجرای تعدای از سردهنه های تخریب شده در سیلابهای اخیر در شهرستان فومن خبر داد و گفت : این سر دهنه ها با توجه به استفاده از گابیون در دو طرف دیواره و همچنین کف رودخانه ، در برابر سیلاب مقاومت بیشتری دارند .

خرّمی گفت : پروژه سر دهنه‌سازی شیرتر در شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی توسط شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان در دست اجرا است .

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان افزود : اجرای عملیات سردهنه سازی پاسکه نهر واقع در رودخانه ماسوله رودخان در منطقه باغبانان از دیگر پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر 340 میلیون تومان می باشد که تا کنون پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته است.

خرّمی در پایان اظهار داشت: نهر آبرسان شیرتر حدود 90 هکتار از اراضی زیر کشت روستاهای شیر تر و شنبه بازار و سردهنه پاسکه نهر 85 هکتار از اراضی روستاهای باغبانان و نصراله آباد را تحت پوشش قرار می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز