خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

رفع تصرف 4 هزار متر مربع اراضی ملی در شهرستان آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۷۷

فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۴ هزار مربع اراضی ملی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: ارزش این اراضی ۶۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا از استانه اشرفیه، سردار عزیزاله ملکی‌گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی را تصرف کرده و به صورت غیر قانونی آن را با سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.

سردار عزیزاله ملکی ادامه داد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با آن، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز