خبرگزاری کار ایران

با حضور علیزاده برگزار شد؛

جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۷۶

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و ریاست شورای هماهنگی مدیران به همراه مسئولان روابط عمومی دستگاه های مذکور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه علیزاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وسیع بودن حوزه خدمت رسانی این دستگاه ها، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی در اطلاع رسانی و به ثمر نشاندن این فعالیت ها را بسیار بالا دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خاطر نشان کرد : عملکردها باید به نحو شایسته تجمیع و با شفافیت و کمترین زمان به مردم عزیز اطلاع رسانی شوند.

علیزاده همچنین خواستار تعامل بیش از گذشته و برگزاری جلسات بیشتر روابط عمومی دستگاه های عضو شورای هماهنگی شد و تاکید کرد : با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی عضو شورا، هماهنگی و ایجاد انسجام بیشتر بین دستگاه ها از طریق روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی کمک شایانی در بهبود عملکرد این دستگا ها می‌کند.

گفتنی است در این جلسه که با دستور کار هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر برگزاری مراسمات دهه فجر برگزار شد هر یک از اعضا به ارایه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز