خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان تأکید کرد:

تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۴۲

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به تنگناهای تحقق منابع درآمدی گفت: تمهیدات مورد نیاز برگزاری انتخابات، با رعایت صرفه جویی پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی در جلسه ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه همه تجهیزات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بسیج می‌شود، افزود: براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجموعه سازمان‌ها و اداره‌ها، نهاد‌های قانونی و مؤسسه‌های دولتی وابسته به دولت و شهرداری‌ها و نیز مؤسسه‌های عمومی موظفند با درخواست استانداران، فرمانداران و بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات، در اختیار آنان قرار دهند.

وی اظهار داشت: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات لازم را با رعایت اصل صرفه جویی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند اندیشیده است.

گفتنی است تاکنون مبلغ دو میلیارد ریال بابت برگزاری دوره های آموزشی، اعزام فرمانداران، بخشداران و سایر اعضای ستادهای انتخابات گیلان به دوره های آموزشی سراسری و نیز اختصاص فضاهای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها و تجهیزات مورد نیاز ، هزینه شده است.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز