خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت گیلان خبر داد:

بهره‌مندی مطلوب استان گیلان از اعتبارات لایحه بودجه ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۹۳

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به قرار گرفتن گیلان در بین 13 استان اول کشور در خصوص میزان اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی گفت: استان گیلان در لایحه بودجه 99 از بهره‌مندی نسبتاً خوبی در مقایسه با اکثر استان ها برخوردار است.

به گزارش ایلنا از رشت،روزبه رحمانیان، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان با بیان اینکه دولت در زمان مقرر و قبل از سررسیدی که در قانون مشخص شده بود، لایحه بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، اظهار داشت: در این لایحه هم مانند سال های قبل وضعیت اعتبارات استان گیلان به گونه ای است که از میانگین استان های دیگر وضعیت بهتری دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن گیلان در بین ۱۳ استان اول کشور درباره میزان اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی خاطرنشان کرد: در سال آینده اعتبارات هزینه‌ای محیط زیست ملی خواهد شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به رشد ۹/۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای در لایحه بودجه سال آینده کشور گفت: باید تلاش کنیم ارقامی که در لایحه بودجه برای استان گیلان وجود دارد را به کمک نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی ارتقاء دهیم.

رحمانیان تصریح کرد: استان گیلان در لایحه بودجه ۹۹ از بهره مندی نسبتاً خوبی در مقایسه با بیشتر استان‌ها برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز