خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر :

حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده از سوی هیات‌های ورزشی برای پیشبرد اهداف ورزش رودسر

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۵۹

فرماندار رودسر گفت: از طرح ها و برنامه های ارائه شده از سوی هیات های ورزشی برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان حمایت می کنیم.

به گزارش ایلنا از رودسر، امروز نشست شورای ورزش شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و با حضور نماینده ، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و مسئولین هیات های ورزشی شهرستان رودسر در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد .

حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر در این نشست با بیان اینکه حق نداریم ورزش را سیاسی کنیم گفت : کشتی گیله مردی یکی از ورزش های مذهبی استان ماست که ریشه در آئین ها و باورهای مردمان این دیاردارد و ما حق نداریم به بهانه برگزاری مسابقات این ورزش را سیاسی کنیم و صیانت از ورزش بویژه ورزش های سنتی وظیفه ماست.

وی افزود : هیات های ورزشی مشکلات موجود در حوزه کاری خود را دسته بندی و شاخص مشکلات و نیازهای خود را  به مسئولان شهرستان اعلام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به مشکل حقوقی استخر بانوان رودسر گفت : اگر چه تلاش خود را برای رفع مشکلات استخر رودسر بکار گرفته ایم اما در شان ورزشکاران ما نیست که برای استفاده از استخر به شهرستانهای مجاور بروند . 

حسین اسمعیل پور افزود: از طرح‌ها و برنامه های ارائه شده از سوی هیات های ورزشی برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان حمایت می کنیم .

وی ادامه داد : در ورزش چیزی جز صداقت ، مردانگی و منش پهلوانی وجود نخواهد داشت و همه باید با همکاری و هم افزایی برای پیشرفت ورزش شهرستان تلاش کنیم .

فرماندار شهرستان رودسر در پایان گفت : اداره ورزش شهرستان تمامی مشکلات و نیازهای سالن های ورزشی موجود در سطح شهرستان چه در بخش دولتی و چه خصوصی را کارشناسی و برآورد هزینه کرده و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز