خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز راهداری صورت گرفت؛

تجلیل فرماندار رشت از ۶۰ راهدار این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۸۹

فرماندار رشت همزمان با یکم دی، روز راهداری از تلاش ها و زحمات شبانه روزی ۶۰ راهدار این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده امروز در همایش تجلیل از راهداران شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان این که برای تامین امنیت جانی مردم و ایمنی راه ها ها باید تلاش بیشتری انجام شود، اظهار داشت: به رغم انجام کارهای ارزشمند در این حوزه، به کار و تلاش بیشتری نیاز است که دست اندرکاران مربوطه بایستی به این مهم اهتمام داشته باشند.

وی  با اشاره به وجود  ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۵۰ کیلومتر جاده اصلی ، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه  در شهرستان رشت خاطر نشان کرد: نگهداری این راه ها عملیات سنگینی را می طلبد که راهداران و مسئولان این حوزه به رغم کمبود اعتبارات و فرسودگی ماشین آلات کار ارزشمندی انجام می دهند که مستلزم قدردانی هستند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که باید شبکه راه ها را گسترش داده و پشتیبانی کنیم، تصریح کرد: اولویت خدمات رسانی ما به مردم ایمنی راه هاست که به تامین امنیت مردم بر می گردد و تلفات جاده ای کاهش می یابد.

وی  با اشاره به نقش آفرینی بسیار اثرگذار راهداران و رانندگان  ناوگان حمل و نقل عمومی در دوران دفاع مقدس و نام گذاری ۲۶ آذر تا اول دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، خاطر نشان کرد: این نامگذاری در فرهنگ عمومی کشور، فرصت مغتنمی است تا از راهدارانی که تلاشگرانه و جهادگونه در گرمای تابستان و سرمای زمستان نسبت به خدمات رسانی به مردم عزیزمان، اقدام می کنند، تجلیل نماییم.

وی در ادامه سخنانش نقش راهداری و راهداران را در نگهداری از سرمایه ارزشمند ملی مهم دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش های راهداران  و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشت، شرایط خوبی به لحاظ راه ها در این شهرستان داریم.

 مومنی زاده با بیان این که ۵۸ درصد از راه های شهرستان رشت از آسفالت برخوردار بوده و این آمار از میانگین استانی (گیلان) بالاتر است، گفت: این مهم نشانگر زحمات راهداران و دست اندرکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشت در حوزه راهداری است.

وی توسعه و بهسازی راه ها را از زیرساخت های بسیار حیاتی برای توسعه و پیشرفت هر جامعه ای دانست و تاکید کرد: برای هر خدمت رسانی نخست باید در ارتباط با توسعه و بهسازی راه ها کار شود، در غیر اینصورت امکان این که در سایر حوزه ها بتوان خدمات خوبی ارائه داد، مشکل است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به کارهای خوب و ارزشمند انجام گرفته در شهرستان رشت طی سال های اخیر، اظهار داشت: راهداری در کنار پلیس راه و با همکاری دهیاران و بخشداران توانسته اند خدمات رسانی خوبی در این حوزه داشته باشند که باید قدر دان زحمات و تلاش های این عزیزان باشیم.

در پایان این نشست ضمن تقدیر از پیگیری و تلاش های مدیر کل و معاون اداره کل راهداری و  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل عمومی شهرستان رشت از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی، ۶۰  راهدار زحمتکش شهرستان رشت با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز