خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ کودهای کشاورزی در استان گیلان/ کشاورزی سالم زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۱۴

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کودهای کشاورزی در استان خبر داد.

صالح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت از برگزاری دومین نمایشگاه سبد کودی شرکت خدمات حمایتی گیلان در رشت خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و ترویج سبد محصولات جدید کودی به کارگزاران نهاده‌های کشاورزی استان گیلان است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان با تاکید بر اینکه بیش از صد و ۱۰ نوع کود کشاورزی برای معرفی در این نمایشگاه قرار داده شده است، افزود: ده شرکت معتبر تولید کود کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت‌ها از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند، متذکر شد: شرکت‌های تولید کننده با پشتوانه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان که متولی توزیع و نظارت بر کود‌های کشاورزی است به این نمایشگاه آمده‌اند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان با یادآوری اینکه کود سالم و کشاورزی سالم موجب تولید غذای سالم و جامعه‌ای سالم می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ کارگزار توزیع نهاده‌های کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند.

محمدی با بیان اینکه کارگزاران بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی روستایی در این نمایشگاه با کودهای آلی، زیستی و بیولوژیکی و... تولید روز کشور آشنا می‌شوند، گفت: در راستای بهبود محصولات کشاورزی باید قدم‌های مثبتی برداشت.

وی با یادآوری اینکه عمده کودهای مصرفی کشاورزان کودهای N.P.K هستند، اظهار داشت: عناصر ریز مغزی نیز باید در تولید محصولات کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز