خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات والیبال استان گیلان خبر داد؛

دعوت دو بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۷۸

رئیس هیأت والیبال استان گیلان گفت: الهه پورصالح و نگین شیرتری دو ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران دعوت شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیأت والیبال استان گیلان اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان کشور، ۱۸ بازیکن به سومین مرحله اردوی آمادگی دعوت شدند که از این تعداد، دو بازیکن از گیلان هستند.

محسن خاکزاد افزود: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال، الهه پورصالح و نگین شیرتری دو والیبالیست بانوی گیلانی به همراه سایر دعوت‌شدگان باید از روز پنجشنبه هفته جاری ۲۸ آذر ماه در سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در تهران حضور یابند.
 
وی بیان کرد: این دو والیبالیست شایسته گیلانی، به همراه سایر دعوت‌شدگان باید تا روز ششم دی ماه سال جاری تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین مرحله اردوی آمادگی ادامه دهند.
 
خاکزاد ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند که امیدواریم الهه پورصالح و نگین شیرتری دو والیبالیست گیلانی با درخشش در اردوهای آمادگی به عضویت تیم ملی درآیند تا به همراه این تیم در مسابقات انتخابی المپیک توکیو حضور یابند.
 
رئیس هیأت والیبال استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، دی‌ماه سال جاری با حضور زبده‌ترین تیم‌های والیبال بانوان کشورهای مختلف در تایلند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز