خبرگزاری کار ایران

عبداللهی مطرح کرد:

اختصاص هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای زراعت چوب در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۲۸

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد: در برنامه ششم توسعه ۶ هزار و ۶۰۰ هکتار زمین به زراعت چوب اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا عبداللهی معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان امروز گفت: در دومین سال اجرای طرح توسعه زراعت چوب امسال هزار و 200 هکتار زمین اختصاص یافت.

عبداللهی با بیان اینکه پارسال هزار هکتار زمین برای زراعت چوب در گیلان اختصاص یافته بود، افزود: 660 هکتار از مقدار زمین زیر کشت نهال رفت.

وی اعلام کرد: برای جبران عقب ماندگی پارسال امسال 300هکتار به زمین های اختصاص یافته به زراعت چوب افزوده شد.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه طرح توسعه زراعت چوب پارسال در تالش و صومعه سرا اجرا شد تصریح کرد: امسال این طرح بیشتر در سیاهکل و رودبار و به شکل پراکنده در دیگر مناطق گیلان اجرا می شود.

محمدرضا عبداللهی گفت: زمین‌های طرح توسعه زراعت چوب به صنایع وابسته، شرکت‌های بومی و زارعین محلی واگذار می شود.

سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در برنامه ششم توسعه مکلف شد برای جبران کاهش تولید چوب ناشی از اجرای طرح توقف بهره برداری و تنفس جنگل از سال96، 75هزار هکتار از زمین های ملی را به زراعت چوب اختصاص دهد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز