خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال در نشست با مدیر کل راه و شهرسازی گیلان:

پروژه‌های راه و شهرسازی ماسال نیازمند توجه و پیگیری ویژه است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۲۵

فرماندار ماسال در ادامه پیگیری های خود در زمینه راه های شهرستان در نشست با مدیر کل راه و شهرسازی گیلان بر لزوم توجه ویژه به پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پور حضرت در نشست بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان ماسال که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در دفتر کار فرماندار ماسال برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان ماسال با توجه به شرایط حاکم بر راه های موجود، عمدتاً در حوزه  راه های مواصلاتی در مضیقه است، افزود: هر چند از مشکلات اعتبارات و مسائل پیش روی اداره کل راه و شهرسازی آگاهم اما با توجه به شرایط حاکم بر این شهرستان، انتظار می رود توجه ویژه ای به زیرساخت های مواصلاتی شهرستان وجود داشته باشد.

وی تکمیل آسفالت راه ماسال به گیلوان را از مطالبات دیرین مردم منطقه دانست و اظهار داشت: در سنوات گذشته این پروژه به پیمانکار ارجاع شده، اما متاسفانه بنا به دلایلی اجرای این پروژه متوقف ماند که انتظار داریم با پیگیری جدی اداره کل راه و شهرسازی این پرژه در اسرع وقت اجرایی شود.

فرماندار ماسال تعریض کامل محور کلیدبر به ماسال را از دیگر دغدغه های شهرستان ماسال عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت این مسیر به عنوان راه اصلی ارتباطی شهرستان با دیگر شهرستان ها، امیدواریم این پروژه نیز هر چه سریع‌تر نهایی و تکمیل شود.

پورحضرت آسفالت راه‌های روستایی شهرستان و تعریض ورودی شهرهای ماسال و شاندرمن را از دیگر مسائل شهرستان در حوزه راه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در پی سفر شهرستانی مدیر کل راه و شهرسازی به شهرستان ماسال، شاهد تسریع در روند اجرایی این پروژه ها باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به کمبود اعتبارات و مشکلات پیش روی این اداره کل، افزود: با توجه به این مشکلات در سال جدید پروژه ی جدیدی تعریف نشده است و به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام گذشته هستیم.

ماکان پدرام با بیان اینکه در راستای غلبه بر این محدودیت ها با دستور وزیر محترم و تفهم به عمل آمده از زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات اداره کل راهداری جهت جبران کاستی ها و پیشبرد بهتر پروژه ها استفاده می کنیم، اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت ها و منابع نسبت به رفع مشکلات شهرستان ماسال در حوزه راه و شهرسازی گام برداریم.

در ادامه این جلسه طرفین از پروژه ها و مسائل شهرستان ماسال در حوزه راه و شهرسازی بازدید کردند.

سفر مدیر کل راه وشهرسازی گیلان به شهرستان ماسال سومین سفر شهرستانی مدیران کل به این شهرستان است که در مدت کوتاه آغاز به کار فرماندار جدید ماسال اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز