خبرگزاری کار ایران

رنجکش خبر داد:

پیگیری ویژه طرح‌های سرمایه گذاری و برنامه‌های توسعه ای شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۰۴۹

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان و دبیر ستاد ویژه پیگیری محرومیت زدایی شفت گفت : طرح های سرمایه گذاری و برنامه های توسعه ای این شهرستان بطور ویژه پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا از شفت، یونس رنجکش در پنجمین جلسه ستاد ویژه پیگیری شهرستان شفت گفت: عزمی ملی در سطوح مختلف دولت، وزارت کشور و استانداری گیلان برای محرومیت زدایی و اقدامات لازم در مسیر توسعه شهرستان شفت به عنوان یکی از 31 شهرستان ویژه کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم و فرصت ایجاد شده در استان گیلان کلیه موضوعات مرتبط با شهرستان شفت بصورت ویژه مورد رسیدگی و در دستور کار قرار دارد.
 
وی اظهار داشت : تلاش بر این است تا در مدت باقی مانده از د ولت فعلی گام های موثری در مسیر ارتقای سطح توسعه یافتگی و رفع محرومیت های این شهرستان برداشته شود.
 
به گفته این مسئول  اولویت بخشی به برنامه‌های توسعه ای شهرستان و تهیه سند توسعه در کنار افزایش اعتبارات اشتغال زایی و عمرانی و پیگیری های خاص در رفع موانع و رونق تولید از جمله اقدامات انجام گرفته در شش ماهه اخیر بوده است.

رنجکش افزود: بطور حتم دولت به تنهایی قادر به پیشبرد تمامی برنامه ها نخواهد بود و باید از کمک های بخش خصوصی و پشتیبانی های مردمی نیز اصافه شود .
 
وی توسعه با محوریت مردم و مشارکت‌های عمومی را از مهمترین سیاست‌ها در محرومیت زدایی شفت عنوان و خواستار ایجاد زمینه های مشارکت بیشتر مردم در قالب تشکل ها و تعاونی ها شد.
 
وی ادامه داد: فرمانداری شهرستان باید با تشکیل بانک  اطلاعات از نخبگان شهرستانی نسبت به زمینه سازی برای جلب مشارکت های عمومی اقدام تا از این طریق روند توسعه شهرستان بهتر پیگیری شود.

در ادامه این جلسه موسوی فرماندار جدید شفت ضمن تشریح مشکلات و برنامه های توسعه ای شهرستان و همچنین نیازهای ان بر ضرورت همت پیشتر در محرومیت زدایی این شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط دستگاههای اجرایی استان براساس مصوب گذشته ارایه شد و پیشنهاداتی نیز در راستای برنامه ریزی های جدید در راستای رفع مشکلات مطرح و بازدید از شهرک صنعتی خرطوم با حضور مدیران مدیران دستگاههای اجرایی استان در راستای اختصاص این شهرک برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی با محوریت گردشگری و صنایع تبدیلی و وابسته کشاورزی از دیگر برنامه هایی بود که با حضور مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان و فرماندار شفت انجام شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز