خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال در نشست با مدیرکل راهداری گیلان:

تکمیل و بهسازی پروژه آسفالت ماسال به گیلوان خواسته کشوری است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۰۴۶

فرماندار ماسال با اشاره به گردشگرپذیر بودن محور ییلاقی ماسال، گفت: تکمیل پروژه آسفالت ماسال به گیلوان و روکش آسفالت راه موجود به عنوان یک خواست شهرستان و مطالبه ملی مطرح است.

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پورحضرت در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری شهرستان ماسال که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال برگزار شد با بیان اینکه روکش آسفالت جاده ییلاقی، یکی از دغدغه های اصلی مردم شهرستان است، افزود: با توجه به اینکه این محور از محورهای اصلی مورد استفاده گردشگران در شهرستان است علاوه بر اینکه یک مطالبه عمومی در شهرستان محسوب می شود یک خواسته ملی و کشوری نیز هست.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری اداره کل راهداری بتوانیم با اجرای روکش آسفالت در مسیر جاده ییلاقی ماسال، بتوانیم پاسخگوی بخشی از مطالبات مردم شهرستان و گردشگران باشیم.

فرماندار ماسال اجرای روکش آسفالت در مسیر راه قدیمی چوکا  به ماسال را یکی دیگر از مشکلات شهرستان ماسال در حوزه راهداری دانست و گفت: با توجه به اینکه این جاده هم در شرایط خوبی قرار ندارد نیاز است عملیات روکش آسفالت در این مسیر نیز اجرایی شود.

پورحضرت آسفالت راه های روستایی را از دیگر دغدغه های مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ارتقای وضعیت خدمات و زیرساخت ها در روستا موجب ماندگاری مردم در روستا و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر خواهد شد، انتظار می رود در این راستا نیز مساعدت لازم از سوی اداره کل راهداری انجام شود.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان در این راستا صورت پذیرفته است، خاطر نشان کرد:  البته با توجه به کمبودها و کاستی هایی که در این شهرستان وجود دارد نیازمند عنایت ویژه مسئولان استانی است.

گفتنی است این دومین سفر شهرستانی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گیلان  است که در زمان فرمانداری وحید پور حضرت در شهرستان ماسال صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز