خبرگزاری کار ایران

بهره مندی ۳۲ هزار نفر از خدمات داوطلبان هلال احمر گیلان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۴۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه در هشت ماهه نخست امسال ۳۲ هزار نفر از خدمات داوطلبان این جمعیت بهره مند شده اند، گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شده بیش از ۱۰ میلیارد است.

به گزارش ایلنا از رشت،مهدی ولی پور  در همایش  «روز جهانی داوطلب»  در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گیلان درباره اهداف این سازمان، اظهار کرد: کمک رسانی، امداد داوطلبانه و خیرخواهانه، کمک به توسعه صلح‌ و دوستی بین ایرانیان و سایر ملل از اهداف جمعیت داوطلبان هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در استان گیلان حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت فعال داوطلب آماده خدمت رسانی در عرصه های مختلف امداد و نجات از جمله در سوانح و حوادث هستند، افزود: بر اساس برنامه ریزی های پنج ساله یک درصد جمعیت گیلان به عضویت جمعیت هلال احمر در خواهند آمد.

وی با اشاره به ۱۸۰ خانه هلال روستای فعال در گیلان، گفت: اغلب خانه های هلال روستایی فعال و هدف آموزش همگامی و افزایش شمار داوطلبان برای ارائه خدمات بهتر در جامعه فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان درباره سایر خدمات سازمان هلال احمر نیز بیان کرد: جمعیت این سازمان در ارتقای اهداف توسعه پایدار کشور، شکل دادن گفتمان ها و هنجارهای اجتماعی، مدافع گری در جامعه و ترویج ارزش های مهم جامعه نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: در هشت ماهه گذشته ارزش مالی خدمات داوطلبان بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است که بیش از ۳۲ هزار نفر از این خدمات بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تاکید کرد: استان گیلان در شش ماه ابتدایی امسال از نظر فعالیت تیم های درمان و اضطرار و لجوستیک در ارزیابی کشوری در رتبه عالی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز