خبرگزاری کار ایران

به منظور کار آفرینی و اشتغال انجام شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های سبز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۵۳۲

کارگاه آموزشی مهارتهای سبز در حوزه کار آفرینی و اشتغال توسط رضا شریعت مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی و دبیر کار گروه سنجش و نظارت شورای عالی نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن خیر مقدم و تشکر از قبول زحمت مدرس دوره، نیاز به آموزش های در زمینه محیط زیست و بروز رسانی علمی، عملی و آموزشی در این زمینه برای ارتقاء و ترویج آن نه به عنوان رسالت بلکه به عنوان یک وظیفه اجتماعی تاکیدکرد .

وی با تاکید بر این موضوع و استفاده لازم از بیانات شریعت، دانشگاه فنی و حرفه ای را به عنوان دانشگاه کار آفرین و متولی آموزش های مهارتی ورود در زمینه های مهارتهای سبز  را پر اهمیت دانست.

در ادامه کارگاه آموزشی توسط شریعت با محوریت آینده دنیا کار، توسعه پایدار و مشاغل سبز ، قوانین نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی، تجارب جهانی و مهارتهای سبز، فرصت های مشاغل سبز، کسب کارهای سبز و نیاز کشور به آنها و مدیریت سبز و قوانین در شش ساعت برگزار گردید.

در این دوره که علاوه بر مدرسین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان از سایر سازمانها نیز حضور داشتند که در پایان این دوره گواهی حضور و پایان این دوره نیز برای شرکت کنندگان صادر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز