خبرگزاری کار ایران

از ۲۳ تا ۲۶ آبان؛

"ناجه" فیلمساز گیلانی را به زبان مادری ببینیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۶۳

فیلم عاشقانه "ناجه" ساخته "ابراهیم نعمتیان" فیلمساز گیلانی به زبان شیرین و طناز گیلکی از ۲۳ تا ۲۶ آبان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت و سالن‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های گیلان به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ابراهیم نعمتیان اظهار داشت: داستان فیلم درباره دختری است که به‌خاطر عمل جراحی بینی خواستگاری‌اش را به‌تعویق می‌اندازد؛ او از پدرش کمک می‌خواهد اما پدر مخالف است و قصد دارد برای فردای خودش قبری بخرد.

 نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم "ناجه": ابراهیم نعمتیان، مدیر تصویربرداری: محمدرضا دلشاد و بازیگران این فیلم: طاهره عموزاده، محمدرضا فتحی، فهیمه مومنی، مهدی مخبری، هانیه هجرتی و بهاره سعیدی هستند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از؛ صدابردار: جاوید حسینی، تدوین: البرز پورصیاد، موسیقی: بهرام کریمی، گریم: معصومه پایداری و طراح صحنه و لباس: بهرام طالب سربازی.

 ناجه در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آذر از ساعت ۱۰ صبح در دو سانس و ۲۴ و ۲۶ آذر در ساعت شش عصر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت نمایش داده می‌شود. پس از آن نیز هر دو هفته یک‌بار در سالن‌های ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان‌های استان روی پرده می‌رود.

 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این فیلم می‌توانند به سایت هفت ساز و یا کتابفروشی‌های کتابسرای دیبا و شهر کتاب رشت مراجعه کنند.

 ابراهیم نعمتیان متولد ۱۳۵۱ در رشت، برنامه‌ساز صدا و سیما است و ساخت چندین فیلم مستند و داستانی، حضور در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه هنری‌اش دارد.

 واژه "ناجه" در زبان گیلکی به دو معنای "آرزو و حسرت" به کار برده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز