خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

جریان تولید نباید دچار رکود شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۴۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اهتمام تمامی ارکان و مسئولان کشور و استان برای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، تأکید کرد که جریان تولید نباید دچار رکود شود.

به گزارش ایلنا از تالش، آرش فرزام صفت در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تالش با اشاره به لزوم توجه همه مسئولان برای کاهش مشکلات حوزه تولید و اشتغال اظهار داشت: تلاش سران سه قوه بر اساس دستورالعمل موجود، حمایت از تولید است .

وی حل مشکل بیکاری را نیازمند افزایش تعامل بین بخش های خصوصی و دولتی خواند و افزود: در سالی که به عنوان "رونق تولید" نامگذاری شده، باید با حل مشکلات و موانع تولید علاوه بر رونق اقتصادی ، زمینه افزایش اشتغال در سطح کشور را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان تصریح کرد: گسترش تعاملات بین‌بخشی، امکان توسعه سرمایه‌گذاری‌بخش خصوصی و نیز تزریق سرمایه در گردش ، مشکلات تولیدکنندگان کنونی را رفع می کند.

فرزام صفت جلوگیری از رکود جریان تولید را ضرورتی مهم دانست و گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم الاجراست از این‌رو بانک های عامل و مسئولان دستگاه های مرتبط باید همکاری و هماهنگی لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

در این جلسه به مشکلات 12 واحد تولیدی رسیدگی و راهکارهایی برای رفع مشکلات این واحدها مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز