خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۴۱

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی معاون استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: نمایشگاه فن بازار می‌تواند زمینه ساز توسعه روابط فناوران و افراد سرمایه گذار به منظور تجاری سازی فناوری های جدید باشد و توسعه پایدار استان را به همراه آورد.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ دستگاه در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: حضور مرکز نوآوری صنایع خلاق و نیز استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپای موفق گیلانی در نمایشگاه، از ویژگی های ارزشمند این رویداد علمی- پژوهشی است.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه طرح های منتخب اجرا شده دانش آموزی هم در این نمایشگاه معرفی می‌شوند، افزود: در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان از سه طرح برتر تجاری سازی شده استانی، رونمایی می شود.

تنهایی برندسازی نام نمایشگاه (gilexp) و رونمایی از صندوق نوآوری و شکوفایی را از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای بازدید گروهی دانش آموزی و دانشجویی از نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی، ارائه نیازهای فناورانه صنعت چای و فندق از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

وی با تاکید بر لزوم تجاری سازی دانش و فناوری اظهار داشت: با سرمایه گذاری در مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان و استفاده از توان علمی کشور، میتوان زمینه تجاری سازی فناوری ها را فراهم کرد.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان تا ۲۱ آذرماه جاری، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل سالن آتش‌نشانی رشت دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز