خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن تأکید کرد:

لزوم تقویت خود کنترلی اصناف بر اتحادیه ها و بازار

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۷۴

فرماندار فومن با اشاره به اینکه در حوزه بازار باید مبنا بر تذکر لسانی و برخورد محترمانه باشد، گفت: باید خود کنترلی اصناف بر اتحادیه ها و بازار را تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدرضا محسنی در نشست تنظیم بازار فومن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بازار با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور، اظهار کرد: نگاه ما به بازار ایجابی است تا سلبی.

وی در ادامه به نقش بازار و اصناف در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در حوزه نظارت بر بازار توجه فقط به آن حوزه و اصناف است که قوانین را رعایت نکرده و هنجار شکنی می کنند.

فرماندار فومن در ادامه با تأکید بر تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت در حوزه بازار و حمل و نقل نباید شاهد افزایش قیمت و گرانی برخی کالاها باشیم، تصریح کرد: در حوزه بازار باید مبنا بر تذکر لسانی و برخورد محترمانه باشد.

وی با بیان اینکه بازاریان شهرستان فومن افرادی شریف و مومن هستند، ادامه داد: برگزاری جلسات تنظیم بازار باید خروجی مناسبی داشته باشد و مصوبات آن اجرایی شود.

محسنی در ادامه با تأکید بر لزوم نظارت اصناف بر عملکرد اتحادیه ها و بازار، گفت:  نظارت مستقیم اصناف بر اتحادیه زمینه تقویت خودکنترلی را در سطح بازار فراهم می کند.

وی در ادامه بر ضرورت کنترل نرخ میوه و آجیل در آستانه شب یلدا، بررسی نرخ حمل و نقل عمومی، تامین سوخت زمستانه خانوارهای جامانده از گازرسانی، جذب سهمیه شکر و توزیع آن در سطح شهرستان، نظارت جدی و کنترل قیمت مرغ، نظارت بر کشتار دام در سطح روستاها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز