خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

ضرورت تلاش مسئولان بالادستی در برطرف کردن مشکل رانندگان رشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۲۸

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر برطرف کردن مشکلات رانندگان توسط مسئولان بالادستی، بیان کرد: نظارت مسئولان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت به منظور برطرف کردن مشکلات رانندگان حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از کارکنان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ، بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اینکه تلاش رانندگان در جامعه به صورت خاموش است اظهار کرد: آسیب هایی که در قشر رانندگان وجود دارد، کمتر به آن توجه می شود.

وی ادامه داد: به همان میزان که یک معلم با دانش آموزان دارای افکار و اندیشه های متفاوت سروکار دارد، رانندگان با افراد بیشتری در جامعه مواجه هستند.

امام جمعه رشت با قدردانی از خدمت رسانی رانندگان به مردم، تصریح کرد: تلاش رانندگان در راستای جابه جایی مردم است و می طلبد مسئولان بالادستی مشکلات این قشر از جامعه را برطرف کنند.

آیت الله فلاحتی به جابه جایی نمازگزاران جمعه توسط رانندگان اتوبوس ها اشاره کرد و افزود: مساجد به ویژه نمازجمعه پایگاه انقلاب اسلامی محسوب می شود و رانندگان در جابه جایی مردم دعای خیر نمازگزاران را همراه خود دارند.

وی با تاکید بر برطرف کردن مشکلات رانندگان توسط مسئولان بالادستی، بیان کرد: نظارت مسئولان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت به منظور برطرف کردن مشکلات رانندگان حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، رانندگان را قشر اخلاق مدار جامعه ذکر کرد و گفت: رانندگان به دلیل اینکه روزانه با افراد مختلف سروکار دارند بنابراین باید دارای صبر، متانت و حوصله باشند ضمن اینکه رانندگان اخلاق مدار شایسته تقدیر هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه آخرین مقصد رانندگان خانه است، خاطرنشان کرد: راننده نباید غصه های بیرون را به خانه ببرد بلکه باید با نشاط به منزل برگردد.

وی بر تکریم مردم به ویژه در اتوبوس ها تاکید کرد و یادآور شد: هر قدر اقشار جامعه را تکریم کنید نزد مردم عزیز می شوید.

حمل و نقل شهری رشت به شدت نیازمند نوسازی است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت نیز از در دیدار مذکور به فعالیت ۵ هزار و ۶۷۰ دستگاه تاکسی در این شهر اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۹۹ دستگاه ون و ۱۴۱ تاکسی بیسیم در شهر رشت فعال هستند.

محمد نوری هریس با تاکید براینکه حمل و نقل شهری رشت به شدت نیازمند نوسازی و بازسازی است، بیان کرد: عمر متوسط تاکسی‌های شهر رشت بالای ۱۰ سال، مینی بوس ها بالای ۱۵ سال و اتوبوس ها ۷ سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز