خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیونی در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۴۱

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیون ریالی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از وی کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد شخصی با مراجعه به مغازه وی پس از خرید لوازمی به ارزش چهار میلیون ریال با جلب اعتماد مالباخته و معرفی خود به عنوان پلیس از وی کلاهبرداری کرده است. کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات و سرنخ‌های به دست آمده، هویت متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آگاهی مخفی‌گاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: متهم ۵۶ ساله که تحت تعقیب مراجع قضایی نیز بود، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد، گفت: متهم با اغفال شکات و اخذ مبالغی به مالباختگان قول انجام کارهای مختلف انتظامی را می‌داد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اعلام اینکه متهم با این روش ۷۰۰ میلیون ریال از شهروندان در شهرستان رشت کلاهبرداری کرده است، اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز