خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

تصویب اجرای ۱۱ طرح گردشگری در حاشیه آب بندان‌های استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۰۸

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان از تصویب اجرای ۱۱ طرح گردشگری در حاشیه آب بندان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سومین جلسه کمیته هماهنگی استانی آب بندان ها با حضور اعضا کمیته تشکیل و با سه طرح اجرای تاسیسات گردشگری در حاشیه آب بندان ها موافقت شد.

حسن پور معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان بیان کرد: پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت میراث فرهنگی و وزارت نیرو برای توسعه گردشگری ‌آبی در خرداد ماه امسال، سومین جلسه هماهنگی استانی آب بندان‌ها به منظور استفاده بهینه از منابع آبی با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برگزار و با سه طرح اجرای تاسیسات گردشگری در حاشیه آب بندان های استان موافقت شد.

وی ادامه داد: در طی دو جلسه گذشته تعداد هشت طرح مصوب شده بود که با تصویب سه طرح اخیر در جلسه سوم این تعداد به 11 طرح افزایش یافت که به منظور دریافت مجوزهای لازم اقدامات مورد نیاز در حال انجام است.

حسن پور در پایان افزود: از این تعداد، 3 طرح در رشت، 2 طرح در رودبار ، یک طرح در تالش، یک طرح در فومن، 3 طرح در شفت و یک طرح گردشگری در آستارا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز