خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن:

بی طرفی شرط اصلی برگزاری یک انتخابات سالم است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۳۱

فرماندار فومن خواهان رعایت بی طرفی و حفاظت از سلامت انتخابات شد.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن در جمع پرسنل فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و سردارجنگل، با اشاره به آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چهار رکن انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید رعایت شود و بر ما فرض است که به عنوان مجری انتخابات، دو اصل سلامت و امنیت را به عنوان امانتدار مردم رعایت کنیم.

تاکید بر کسب اعتماد و مهر مردم بخش دیگری از سخنان نماینده عالی دولت در شهرستان بود.
 
محسنی با بیان این که وظایف سازمانی ادارات باید به طور دقیق و منظم انجام شود، خواهان نظارت بر حسن انجام وظایف شد و افزود: انجام وظایف روسای ادارات و دستگاه های اجرایی در شهرستان را به شخصه پیگیری خواهم کرد.
 
وی افزود: این که ادارات وظایف سازمانی خود را به فرمانداری احاله کنند قابل پذیرش نیست.

فرماندار شهرستان تاکید کرد: حفظ کرامت و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی توسط مدیران و کارکنان فرمانداری و سایر ادارات از اصول محوری است و باید انجام گردد.

وی با اشاره به ضرورت رابطه نزدیک‌تر مسئولان با مردم و نظر به اهمیت حضور محسوس و مستمر دست اندرکاران بین مردم، بر لزوم شنیدن صدای مردم و رسیدگی به مطالبات ایشان تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز