خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار رشت در سازمان سرمایه گذاری شهرداری؛

چگونگی واگذاری جمع آوری پسماندهای خشک به بخش خصوصی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۸۹

شهردار رشت با حضور در نشست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی این شهرداری چگونگی واگذاری کار جمع آوری پسماندهای خشک به بخش خصوصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست ناصر حاج محمدی به تشریح اجرای طرح سامانه خرید و جمع آوری پسماندهای خشک از شهروندان اشاره کرد و گفت: موضوع تفکیک زباله ها از مبدا باید به صورت فرهنگ عمومی در آید.

شهردار رشت افزود: یکی از مشکلات اساسی شهر رشت در زمینه مدیریت پسماندها نبود سیستم مناسب تفکیک زباله ها از مبدا است که همه باید در راستای تشویق و ترغیب آحاد مختلف جامعه به این موضوع تلاش کنند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی مشخص و مناسب و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش خصوصی می‌توان این تهدید را به فرصتی ایده آل برای همه شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری تبدیل نمود.

سپس شهردار رشت به تشریح ابعاد مختلف این طرح و همچنین هزینه های مترتب بر چگونگی اجرای آن و نیز مشارکت بخش خصوصی برای اجرایی شدن طرح پرداخت.

گفتنی است در این نشست مریم گل احضار معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت، سجاد حسینی سرپرست کارخانه کود آلی و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز