خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هماهنگی پیشگیری از آنفلوانزا در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۰۲

جلسه هماهنگی پیشگیری از آنفلوانزا با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دستگاه های اجرایی استان در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،فردین مهرابیان – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت میرزا کوچک خان، با اشاره به اینکه بیماری آنفلوآنزا با شروع فصل سرما و بیماری های فصلی و تنفسی شیوع پیدا می کند، در این خصوص برگزاری جلسات هماهنگی متعدد درون بخشی و برون بخشی،حضور مسوولان و کارشناسان بهداشتی دانشگاه در مصاحبه های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و توانمند سازی بهورزان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ... را از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد.

وی با بیان این مطلب که هر مخاطبی باید مروج سلامت باشد، تصریح کرد: در این خصوص بایستی موازین بهداشتی به همگان ارایه شود.

اسماعیل نورصالحی – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ادامه با تاکید بر آموزش رعایت نکات پیشگیرانه در خصوص آنفلوانزا ، اظهار داشت: در بحث پیشگیری از آنفلوانزا ، آموزش رعایت نکات مهم پیشگیرانه به دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش نیز می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه بحث آگاه سازی و  اطلاع رسانی را از دیگر موارد مهم پیشگیری عنوان کرد و دراین خصوص ارایه آموزش های لازم و واکسینه کردن زائران اربعین حسینی را در طی سال آینده قبل از عزیمت به کربلای معلی ، سخنرانی مسوولان  امر پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری کلاس های آموزشی از سوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان، همچنین پخش انیمیشین های آموزشی در ساعات پربیننده از طریق صدا و سیمای استان را خواستار شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز