خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور مسئولان استانی؛

موسوی فرماندار جدید شهرستان شفت شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۵۶۴

در مراسمی با حضور مسئولان استانی سید محسن موسوی به عنوان فرماندار جدید محروم‌ترین شهرستان استان گیلان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از شفت، شامگاه شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان «سید محسن موسوی» با حضور مسئولان استانی به عنوان فرماندار جدید محروم‌ترین شهرستان استان گیلان معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه شفت قابلیت‌های تاریخی، طبیعی، صنعتی و کشاورزی فراوانی دارد، اظهار کرد: باید ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای توسعه شفت استفاده شود.

محمود قاسم‌نژاد به سرمایه انسانی شهرستان شفت از گذشته تاکنون نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به رغم وجود همه این ظرفیت‌ها شهرستان شفت به عنوان یکی از شهرستان‌های کم برخوردار و کمتر توسعه‌ یافته کشور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه دولت برای محرومیت زدایی از شهرستان‌های کمتر برخوردار برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: اینکه شهرستان شفت جزو این شهرستان‌ها است جای خوشحالی نیست اما این فرصتی برای توسعه عمرانی و زیرساخت‌ها است.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه دولت در طول این سال‌ها توجه ویژه‌ای به شهرستان‌های کم برخوردار داشته است، افزود: باید تلاش شود با همدلی و همکاری زمینه توسعه بیشتر شفت فراهم شود.

شفت ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد

فرماندار جدید شفت نیز در این جلسه با اشاره تقدیر از مسئولان استان گیلان برای انتخاب وی به عنوان فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: راه سخت و دشواری برای توسعه شهرستان شفت در پیش داریم.

سید محسن موسوی با بیان اینکه شفت شهرستان کم برخوردار و محروم اما دارای ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: قطعا با همدلی و همکاری همه مسئولان شهرستان، امام جمعه و نماینده می توانیم زمینه شکوفایی ظرفیت‌های این شهرستان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر لزوم تحقق مطالبات مردمی، گفت: بنده با عملکرد خود باید پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات باشم.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات «محمدرضا محسنی» فرماندار سابق شهرستان شفت «سید محسن موسوی» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز